8m15s
I know people who stopped playing for a while. For too long, all their equipment was in guild buildings or houses, and when the houses disappeared, so did all their savings. In-game, they spent most of their time farming. They were extremely wealthy and lost everything.
Others, there are also big players who easily have more than 50k gold and more than 20 stacks of iron, and generally those are the same ones who are guild leaders.
From what I remember in-game, I have 3k3 from a split sale of a cape between three people. The difference is exorbitant, yet I have 1,000 hours of gameplay (admittedly, I didn't focus enough on the economy).
However, I didn't do that much PvP, it's just that the finances weren't there despite the various items I had, and I made lots of stone stacks, asked a guy in my guild to turn them into iron, and he left, It's in chests that no longer exist, and he doesn't want to play the game again until I know what will make him want to play again, so I can't do anything, and the bank from back then no longer exists (if he recreates it, I could get my stuff back), but for now, I'm stuck and have no choice but to start slave labor all over again.
And even with a small guild, there's too much farming to do to support ourselves, while the big alliances have privileged locations due to their size, with resources that are easily accessible by slaves (newbies or those who can afford to run their PCs to extract resources and move around from time to time and start over, and above all, don't get in the way).
I won't go into detail about the dictatorship of certain large guild alliances, or the long road back.
I can't wait to break into the coffers of the big guilds and houses, AND ABOVE ALL to recover my possessions from the guild bank, which may never come back. (If I could recover my possessions, I would definitely play the game again.)
-----
Je connais des gens qui ont arrêter de jouer un momment, trop longtemps tout sur équipement était dans des batîment de guilde ou maison, les maisons ont disparue toutes leur économies aussi, et IG ils ne passé tout leur temps majoritairement à farm, il était ultra riche et ont tout perdu.
Autres, il y a aussi des gros joueurs qui possèdent facile plus de 50k gold et plus de 20 stack de fer et généralement ceux sont les mêmes qui sont des chef de guildes.
Moi de souvenir ig j'en possède 3k3 via une vente split entre 3 personnes d'une cape, c'est exorbitant la différence pourtant j'ai 1000h de jeux, (bon pas suffisament focus sur l'économie certes.)
Pour autant je ne fessais pas tant de pvp que ça, c'est juste que la financer ne suivait pas malgrés les différents stuff que j'avais, et j'ai fait des stack de pierre nombreuses, demander à un type de ma guilde de transformer ça en fer, et il à déco, c'est dans des coffres qui n'existe pus, il ne veut pus rejouer au jeu tant que je ne sais quoi cela lui redonne envie d'y jouer, du coup je ne peux rien faire et la banque de l'époque n'existe pus (si il recrée je pourrait récupérer mon du) mais pour l'instant je suis poing et mains et liés à recommencer des traivailles d'esclaves.
Et puis même avec une petite guilde il y as trop de farm à faire pour subvenir à nos besoins, alors que les grosses alliances, ont des emplacement priviliégier par leur taille sur des ressources facilement accessible par des esclaves (les nouveaux ou ceux qui ce permettre de faire tourner le pc à extraires des ressources et bouger de temps en temps et recommence et surtout que cela ne gêne pas.)
Puis j'entrerai pas dans les détails des didacteur de certains grosses alliances guilde, puis tout le chemin à faire pour revenir.
Vivement que l'on puisse peter les coffres des grosses guildes et des maisons, ET SURTOUT récupèrer mes possessions dans la banque de guilde qui ne revienderas peut-être jamais. (Si je pouvait recupére mes possessions, c'est certains que je rejouerai au jeu.)