Jatix's latest activity

  • Jatix
    I just looked to make sure, I guess they made them the same str at some point. Cuz before it was huerrg are best ma and best mm and...
  • Jatix
    Khurite and kallard buff is fine. Idk why they buffed heurgar and not blainn. Am I missing something? Blainn sucks, everyone plays...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread DEAR SV,.
    Gotta get all my kills in before sub starts, I'm gone the second it does. With my crap gimped character because I don't feel like re...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread just rage quit:).
    We more mean that plan is extremely likely to fail, in which case they will end up going F2p myrland. Same thing happened to MO1. If...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread Add Reroll tokens or House trading.
    You should be able to reroll in game unpaid. And it should be free every 30 days or so. 1 char slot is already complete garbage. And the...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread just rage quit:).
    You are likely correct. but MO2 they also had multi servers for a time. So anything is possible lol. But I'm hoping they can find...
  • Jatix
    Jatix reacted to finegamingconnoisseur's post in the thread just rage quit:) with Like Like.
    With all due respect, giving an example of how I play the game and how certain things can be achieved is not flaunting myself. I don't...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread just rage quit:).
    Maybe if we are lucky hats in mo2 wont turn u bald when wearing it lmao. Or that upgrade can be paid dlc.
  • Jatix
    Jatix replied to the thread just rage quit:).
    Don't worry, when subs most likely fail and they go to f2p with micro, maybe we can get our bunny ear cosmetics and spell heart reskins.
  • Jatix
    Jatix reacted to Hodo's post in the thread just rage quit:) with Haha Haha.
    No offense but if you could have broken that up better to read, because it is one giant wall of text to me and quite difficult to track...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread just rage quit:).
    Overlooking your salt, you do make a few good points. The game NEEDS a way to easily reroll characters. MO1 you had 4 char slots, any 1...
  • Jatix
    Jatix replied to the thread Bron over brains.
    Theres an armor calc you can find on google, and it says bron should be 2k for a set of merc plated, vs 1800 for steel, and 423 for...
  • Jatix
    I apologize for how stupid I feel saying this, but game isnt made for 1v1's. In the games current state I passionately hate 1v1 fighting...
  • Jatix
    I'll be honest, spinning is aids, so no complaints from me. My issue with every melee combat game, is the key to be good is always doing...
  • Jatix
    Jatix reacted to Amadman's post in the thread Horse killing with Like Like.
    Nah, I was just suggesting that one could risk more ( a horse for example) once they have more to lose. Loses become less painful when...